Pěknou novinku před pár minutami zveřejnilo pražské Letiště Václava Havla. Od jarních měsíců se můžeme těšit na další linku do západoněmeckého Frankfurtu! Nové spojení zajistí letecká společnost Condor, která cestovatelům taktéž nabídne hustou síť návazných letů z jednoho z největších letišť na kontinentu. Nová linka bude v provozu každý den, a to od 1. května 2025. Pokračuj ve čtení našeho článku a dozvíš se všechny podrobnosti o nové lince z Prahy do Frankfurtu…
Letový řád
Inaugurační let na nové lince z Prahy (PRG) do Frankfurtu (FRA) uskuteční aerolinka Condor ve čtvrtek 1. května 2025. Dopravce cestovatelům nabídne denní spojení po celou letní sezonu! Poslední let na nové lince aktuálně koreluje s platností letního letového řádu a je vypsán na sobotu 25. října 2025. Spojení zajistí letadla typu Airbus A320.
- DE4406: Praha – Frankfurt -> 09:00 – 10:00
- DE4407: Frankfurt – Praha -> 14:50 – 15:50
Na první pohled nenavazujícím rotacím z hlediska vytížení letadla se věnujeme v poslední kapitole tohoto článku. Linka do Frankfurtu pravděpodobně nebude jedinou…
Ceny letenek
Údaje o nové lince jsou již nahrány v rezervačním systému dopravce. Zpáteční letenky z Prahy do Frankfurtu v základním tarifu „Economy Light“, zahrnujícím přepravu malého příručního zavazadla, momentálně vychází na 5 320 Kč (210 €).
Pokud máš na akční letenky z Prahy do Frankfurtu políčeno, pak si určitě stáhni si naši vychytanou aplikaci
…a nastav příslušné hlídače. Jen díky tomu získáš jistotu, že ti žádné levné letenky do německého Hesenska i dále do světa neuletí.
Condor rozšiřuje svou síť také o další linky
Německá aerolinka do svého rezervačního systému kromě Prahy přidala i dalších sedm evropských metropolí. V letní sezoně 2025 nabídne každodenní přímé spojení z Frankfurtu také do Berlína (BER) / Hamburku (HAM) / Mnichova (MUC) / Vídně (VIE) / Curychu (ZRH) / Milána (MXP) a Říma (FCO). Rozšíření nabídky dopravce vysvětluje rostoucí poptávkou po spojování služebních cest s volnočasovými aktivitami, k nimž tato městská turistika na krátké vzdálenosti vybízí.
Do italských měst, Curychu, Vídně a především Prahy by pak dopravce měl celkem pět strojů umístit! Vedou ho k tomu neustále rostoucí náklady za bázování strojů na německých letištích. Linka z Prahy do Frankfurtu by tak mohla být první vlaštovkou. Konec konců také nenavazující časy rotací na nové lince dávají prostor pro využití letadla na dalších trasách. Vyznění tiskové zprávy nám tedy dává naději, že se v blízké budoucnosti od Condoru dočkáme i dalších linek z Prahy.
Všechny podrobnosti nalezneš v této tiskové zprávě.