• Příruční zavazadlo max. rozměry 40 × 30 × 20 cm a hmotnost 10 kg
  • Občerstvení pouze na prodej
  • Hodnocení
  • Oficiální web www.wizzair.com

Info o aerolince

Maďarská nízkonákladová letecká společnost Wizz Air (W6), založená v roce 2003. Ceny letenek u této aerolinky začínají v akcích na doslova pár korunách! A v poslední době velmi rychle expanduje, což samozřejmě dělá radost všem cestovatelům.  Jako jedna z mála nízkonákladových společností má věrnostní klub (WDC).

Na konci roku 2019 byla založena dceřiná společnost Wizz Air Abu Dhabi (5W). Tu Wizz Air Holding vlastní dohromady se státní společností ze Spojených arabských emirátů. Inaugurační let aerolinky se uskutečnil 15. ledna 2021 na trase z Abú Dhabí do řeckých Athén.

Test na COVID-19: dle podmínek cílové destinace. Více informací se dočtete na stránkách dopravce.

Naše recenze

Podprůměrná nízkonákladová aerolinka, jen o chlup lepší než Ryanair. Málo místa na nohy, při náhodném seatingu záměrně rozsazuje. Letadla jsou ale nová a interiér hezký na pohled. Palec nahoru za nízké ceny a pár super destinací, třeba Reykjavík na Islandu (z Polska, Rakouska nebo Maďarska) a Kutaisi v Gruzii (i z Prahy). V letní sezoně 2020 navíc aerolinka přidala hned 4 nové linky z Prahy.

Zavazadla

Malé příruční zavazadlo o rozměrech max. 40 × 30 × 20 cm a váze 10 kg je ke každé letence zdarma, držitelé WIZZ Priority mohou mít navíc ještě jedno velké kabinové zavazadlo o rozměrech max. 55 × 40 × 23 cm a váze max. 10 kg.

Poplatek za 20kg odbavené zavazadlo je 15-50 €, dle vzdálenosti a sezóny. Poplatek za 32kg odbavené zavazadlo činí 23-72 €.

Nákup letenek

Letenky kupujte přímo na stránkách dopravce. Pro ušetření peněz plaťte kartou a vždy v měně originální destinace, např. let z Budapešti do Baku zakupte v maďarských forintech (HUF), nikoliv v českých korunách.

Sepsali jsme pro vás užitečný návod na koupi letenky u Wizz Airu. V druhé části návodu naleznete také informace o členství ve věrnostním klubu Wizz Air Discount Club, které může ušetřit až 270 Kč/os/let.

Akční letenky hledejte v přehledných kalendářích na webu aerolinky. 

Kontakt

Oficiální kontakt ve formě „hotlinky“: 900 140 940 nebo 900 140 809, 14 Kč/min.

Telefonní linka v češtině +420 225 850 035; po – ne: 7:00 – 22:00; běžná sazba – oficiálně pouze pro účely speciální asistence, buďte však milí a dotazy nebo komplikace vám pomůžou vyřešit. 🙂

Nově můžete využít i služeb chatbota s názvem Amelia. Ten byl pojmenován po americké pilotce Amelii Earhartové, která v roce 1928 jako první žena přeletěla Atlantský oceán. Tato virtuální asistentka se vám pokusí odpovědět na téměř jakékoliv dotazy týkající se aerolinky a jejích služeb.

Služby

Žádné extra služby Wizz Air nenabízí.

Destinace

Z Prahy: Bari (BRI), Catania (CTA), Kišiněv (KIV), Kutaisi (KUT), Larnaca (LCA), Neapol (NAP), Řím – Fiumicino (FCO) a Varna (VAR),. Linka do Londýna (LTN) byla pozastavena v roce 2020.

Obrovské množství zajímavých destinací z Vídně – např: Faro (FAO), Jerevan (EVN), Kutaisi (KUT), Lisabon (LIS), Porto (OPO), Reykjavík (KEF) + řecké ostrovy.

Nejzajímavější destinace z Budapešti jsou:
Baku (GYD) & Nursultan (NQZ).

Z blízkých polských letišť jako Wroclaw (WRO) & Katowice (KTW)
dobře vychází Reykjavík (KEF).Nově vzniklá aerolinka Wizz Air Abu Dhabi bude ze Spojených arabských emirátů nabízet letenky mj. do Katowic a Budapešti. Zajímavou destinací je také egyptská Alexandria.

Flotila

Ve flotile Wizz Airu naleznete následující letadla: Airbus A320-200, Airbus A321-200, Airbus A321neo.
guest
106 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Zpětné vazby
Ukázat všechny komentáře
Kristýna

Dobrý den, jsme z ČR a chtěli by jsme letět v srpnu z Vídně na Tenerife, kde již nevyžadují negativní testy. Má otázka tedy zní, jestli je potřeba k vám do letadla negativní test? A jak je to případně s návratem zpět na letiště ve Vídni a následně do ČR? Je potřeba se nechat testovat na Tenerife než odletíme zpátky do Vídně? Nebo stačí se pak nechat testovat až po návratu do ČR?
Pak by mě zajímalo jak je to s rouškou u dítěte 3 roky, jestli musí mít v letadle?
Dale mě zajímá kočárek a na vašich stránkách jsem četla, že je možné vzít sedačku na sedadlo do letadla, lze i u dítěte ve věku 3 let? Syn má podezření na PAS a obávám se, že nevydržel jen tak sedět na sedadle.
Děkuji za Vaši odpověď 🙂

Antonin

Dobrý den, Kristýno,

není to naše letadlo, nýbrž letadlo aerolinky. 🙂 Vstupní podmínky do Španělska se mění každým týdnem, proto je nyní těžké predikovat, jak bude vypadat situace během srpna, kdy poletíte. Momentálně stačí pouze zdravotnický formulář – více informací naleznete na webu Velvyslanectví ČR v Madridu. Návraty do ČR se řídí Cestovatelským semaforem, který je aktualizován taktéž na týdenní bázi – proto platí to samé jako v případě cesty na Kanáry (těžko nyní předjímat). Doporučuji sledovat naši pravidelně aktualizovanou stránku (viz odkaz výše). 🙂

S kočárkem ani sedačkou by neměl být problém. Pokud chcete mít absolutní jistotu, kontaktujte přímo dopravce (viz sekce „Kontakty“ výše).

Povinnost mít během letu roušku se vztahuje na děti starší 6 let.

Kristýna

Děkuji za odpověď, můžete mi prosím poradit na jakém čísle se lze spojit s někým, kdo mluví česky? Na výše uvedené číslo jsem volala, ale česky ani slovo a bohužel se jiným jazykem nedorozumim. Děkuji.

Antonin

Jediná šance, jak teoreticky zastihnout česky mluvícího operátora, je na tomto čísle +420 225 850 035 – bohužel je to bez garance. Zkušenosti v poslední době pro vás hovoří nepříznivě (vždy AJ mluvící operátoři). :/

Veronika

Dobrý den, máme na konci srpna letet Viden-Ohrid. Letenky zakoupeny vcetne rady priplatku (letime s miminem). Nejprve byl let nekolikrat zmenen, nasledne prisel email, ze byl zrusen. Nadale chodi emaily, ze byl let zmenen. Kdyz se prihlasim do rezervace, mam tam upozorneni, ze byl let zrusen a at si vyberu jiny. Zadna vhodna data na vyber tam ovsem nejsou. Pritom – pokud vyhledam let nezavisle na rezervaci ve vyhledaci spojeni, tak tam nas rezervovany let je normalne ke koupi. CO s tim? Na zpoplatnenou linku 900 140 809 se neda dovolat. Dekuju za pomoc.

Antonin

Dobrý den, Veroniko,

Wizz Air poměrně hodně šachuje s letovým řádem – pokud tedy byla rotace ve Vámi původně vybraných dnech zrušena, můžete samozřejmě na dané trase letenku přehodit na jiné datum zdarma. Mělo by to jít provést právě, jak uvádíte, ve správě rezervace (sám jsem takto dnes lety přehazoval -> vyberete si vhodný termín a zobrazí se Vám doplatek 0 Kč).

Pokud nelze a Wizz tam má nějakou chybku, doporučuji volat na +420 225 850 035.

Veronika

Děkuji. tato linka by měla být v češtině, je to tak? Zkoušela jsem tam totiž už také volat a úvodní menu pro výběr „agenta“ je v ruzných jazycích, nikoliv česky.

Antonin

Teoreticky by být měla, ale vlastní zkušenost v posledních několika měsících (opakovaně) hovoří spíše opaku (angličtina).

Veronika

Ano, zvládli jsme to nakonec v angličtině a problém byl v tom, že let tam byl nakonec obnoven a zrušen jen ten zpět, což nebylo v rezervaci vidět (zde bylo uvedeno, že zrušili oba). Takže vyřešeno 🙂 díky

Antonin

Super! 🙂 Tak hlavně, že jste vše vyřešili a nezbývá, než se těšit na poznávání Severní Makedonie a zážitky z cest!

Sára

Dobrý den. Letíme z Katowic do Burgasu. Máme zaplacené 2 velké zavazadla 20kg. A bereme sebou kočárek pro syna 4,5 let. Budeme platit za kočárek? Pokud ano jaká je cena? Děkuji

Jana

Také by mě zajímalo. Všude uvádí jen zdarma pro infanta 🙁

Antonin

Dobrý den, Sáro,

sportovní kočárek (golfky) by měl být zdarma odbaven na check-in přepážce (ačkoliv již syn nespadá do věkové kategorie „infant“).

Barbora Geislerová

Dobrý den, před měsícem mi byl zrušen let. Ihned jsem požádala o refundaci, a přišla mi zpětná faktura se splatností 26.6.2021 a dodnes mi nebyly vráceny peníze. Kam se mohu obrátit a jak dlouho obvykle trvá vrácení peněz na účet?

Antonin

Dobrý den, Báro,

požádala jste o vrácení peněz na účet nebo ve formě kreditů (120 %)? Z vlastní zkušenosti mohu potvrdit, že kredity vrací okamžitě (jednotky hodin). Co se týče refundu ve prospěch platební karty, měla by vratka určitě do měsíce proběhnout. Pokud se tak nestalo, zkusil bych zaurgovat na telefonním čísle viz sekce „Kontakt“ výše.

Petra

Dobrý den, jsme teď na Kypru a letíme zpět za 2 dny s wizz airem, bude stačit antigenní test zpátky do ČR?

GeorGo

Dobrý den, ano, pokud nejste očkovaná, příjezdový formulář + antigen 48h. Více na zaletsi.cz/novy-cestovatelsky-semafor

Antonin

Přidám tip na testování na Kypru. 🙂 Každý jsou zveřejňována místa, kde se AG testy dělají zdarma, na této stránce.

Radim

Dobrý den, WIZZAIR nám změnil čas letu 3.8. ze Santorini do Vídně. Ze čtyř Palubních vstupenek jdou tři vytisknout normálně, jedna hlásí: Toto není palubní vstupenka. Není tam uvedeno ani číslo sedadla, byť na původních vstupenkách bylo. Co se s tím dá dělat?

GeorGo

Dobrý den, jestli vyjelo jen potvrzení, budete se muset odbavit na check-in přepážce (je možné, že budou chtít vidět formulář/test/cokoliv).

Radim

Mockrát děkuji. Doufal jsem, že mi poradí na infolince, ale zaboha se tam nedá dovolat. A žádný email jsem nenašel. Takže budu doufat, že to bude bez problémů.

Radim

Měli jsme původně i rezervaci sedadla. Nemůže se stát, že vedle nás koupí mezitím místo někdo jiný?
Přemýšlíme, jestli nezkusit změnit údaje u pasažéra. Píše se tam, že bychom pak museli provést znova odbavení. Třeba to pomůže. Ale bojíme se, abychom ještě něco nepokazili. Nemáte s tím zkušenosti?

GeorGo

Jakmile nevyjede palubenka, je to blokované airlinou aby vás viděli na check-inu. Jinak klidně bych ten check-in znovu udělal, ale nejsem si jistej, jestli to něčemu pomůže.

Kateřina

Spíše mě zajímalo, pokud je návrat do země nevyžaduje ty testy zda ho vyžadují aerolinky pro vstup na palubu?

Antonin

Wizz Air se řídí podmínkami cílové destinace. 🙂

Kateřina

a ještě jsem si vzpomněla: A zda tedy na cestu do Itálie (Sardinii) stačí obyčejné antigenní testy udělané na odběrovém místě s okamžitým výsledkem?

Antonin

Ano, do Itálie lze cestovat i s antigenním testem. Nesmí být ovšem starší 48 hodin a musí být proveden na autorizovaném místě, a to výtěrem z nosohltanu.

Kateřina

Dobrý den, chtěla bych kupovat letenky na Sardinii a zajímalo by mě, když na cestu zpět do ČR není potřeba žádný test, pouze až po příletu zda ho aerolinky na palubě po cestě zpět budou vyžadovat, test si budeme dělat pouze na cestu tam.
A dale jsem se chtěla zeptat, když chci dokupovat příruční zavazadlo rozměru nejmenšího kufru, je tam uvedeno že se musí vejít pod sedadlo…nevíte zda se kabinový kufr pod sedadlo vejde?

Děkuji za odpověď

Antonin

Dobrý den, Kateřino,

podmínky návratu do ČR se mění každý týden a informace pravidelně aktualizuje v tomto článku věnovaném právě Cestovatelskému semaforu. 🙂 Těžko nyní soudit, jaké budou podmínky v době Vašeho návratu.

Kabinový kufr nelze považovat na „malé příruční zavazadlo“, které je u Wizz Airu zdarma. Pokud si na palubu chcete vzít právě malý kufr, bude nutné přikoupit službu „Wizz Priority“, která kromě přednostního nástupu do letadla obsahuje také možnost transportu dvou příručních zavazadel (vč. kabinového kufru).

Vlasta

Zdravím, už druhý den mi nejde provést check in přímo na webovkách wizzair…nechce to přidělit sedadlo, nicméně bez toho nevyplním příjezdový formulář do ČR a nebudu mít QR kód, což je docela problém…co s tím?

Antonin

Ahoj Vlasto,

uvedení konkrétních sedaček v letadle není nutnou podmínkou během vyplňování příjezdového formuláře. 🙂

PS: Nejde-li to na webu, zkusil bych appku.

Jan Vysoký

Dobrý den, nevíte zda Wizzair přepraví (zdarma) kočár i pro dítě starší, než 2 let (jsou mu 2 roky a 2 měsíce)? Všechny jejich informace se týkají jen < 2 let (infants). Dík

Antonin

Dobrý den,

ano – sportovní kočárek (golfky) bude zdarma odbaven na check-in přepážce.

Michala Helen Planička

Zkoušeli jsme změnit jedno sedadlo z Řecka do Vídně. A aplikace hází error. Nechce nás to pustit tam ani zpet a nemuzeme se dostat na letenky. Letadlo odlétá za 2 hodiny. Poradíte jak řešit. Dekuji

GeorGo

Nic jiného než to pak řešit na check-inu nezbyde. Zkusil bych ještě jejich web.

Michala Helen Planička

Při on-line check-inu jsem měnila sedadlo za 11€. Aplikace mi vyhodila error a nejde se nikam posunout, ani zpet. Tudíž se nedostanu ani k boarding card ani o krok zpět. Na mailu mám fakturu o zaplaceno letenek, ale žádný QR kód.

Antonin

Zkusil bych se do správy rezervace dostat skrze klasický prohlížeč namísto aplikace (ta občas zlobí). Pokud ani na webu nebudete úspěšní, tak vidím jedinou cestu ve vyřešení situace na check-in přepážce, kde situaci agentům vysvětlíte (ideálně mít screeny jako doklad, že aplikace nefungovala).

Tomáš

Dobrý den, nedaří se mi získat nové heslo pro registraci. Poradíte?

Antonin

Dobrý den, Tomáši,

nepadá e-mail s nastavením nového hesla např. do spamu?

Tomáš

Ne bohužel. Snažíme se o změnu už několik dní. Ve spamu nic.

Antonin

Pokud Vám na e-mail ani v opakovaných případech nedorazí link pro změnu hesla a potřebujete se do účtu přihlásit (z důvodu validní rezervace nebo WDC členství – nenapadá mě jiný důvod), tak bych doporučil kontaktovat „helpdesk“. Jiné řešení mě bohužel nenapadá. :/

Tomáš

Omlouvám se, že se ptám tak blbě – helpdesk? To je Amelia?

Antonin

Můžete ji zkusit, ale nejsem si jistý, zdali v tomto případě dokáže pomoci.

Jistotou by měly být telefonické kontakty viz sekce „Kontakt“ výše. 🙂

Simona

Dobrý den, za necelý týden letíme na Kypr. Proveden online check in cesty tam i zpět (měli jsme přikoupená sedadla), palubní lístky máme v pořádku, dostupné, vytištěné. Ale po přihlášení do Wizzair účtu nám to háže chybu: …….. Vaše rezervace čeká na vyřízení, protože došlo k problému. Váš cestovní plán není vydán, nemůžete se odbavit online ani na letišti a vaše přeprava nebude umožněna. Co nejdříve se s námi spojte za účelem objasnění podrobností rezervace….
Vypadá to, že máme přeplatek 10 Euro (chyba při check inu – jedno zaplacené sedadlo se nezapočetlo).
Emailem dokonce přišla faktura na -10 Euro.
Co s tím? Vlastně nevíme, jestli byl check in úspěšně proveden nebo ne, letenky máme v ruce, ale při pohledu do účtu by tomu tak nemuselo být..
Za každou radu děkuji!

GeorGo

Jestli vyjely palubenky, tak bych to dál neřešil. 🙂

Simona

Díky za uklidnění 🙂 Snad odletíme bez nějakých komplikací…

Lenka Procházková

Dobry den, tuto nedeli s wizzair letime ja+manzel+8-lete dite do Bulharska (Varna). Podle rozcestniku cestovatelu na strankach ceskeho ministertva zahranici nepotrebujeme zadny pcr test, tak bych se radeji ujistila, zda to tak opravdu je. Ja i manzel jsme plne ockovani, dite pochopitelne nikoliv. Dekuji.

GeorGo

Dobrý den, ano je to tak, není potřeba v obou směrech nic, cestou zpět jen prijezdovyformular.

Vendula

Dobry den, pri zpatecnim letu mi vznikl preplatek kvuli zvolenym nahodnym sedadlum pri online check in, mam kontaktovat zakaznicky servis, coz se mi nedari. Nevite, jak v tomto pripade postupovat

GeorGo

Dobrý den, zkusil bych ty sedačky vyrušit, kdyby nešlo volat na jejich zákaznickou linku. A kdyby taky nešlo, tak to nechat být.

Barbora Čílová

Dobrý den, mám menší dotaz. Letíme v sobotu na Bari a dnes jsem se přihlásila do svého itineráře na Wizz air a zjistila jsem, že časy odletu a příletu se změnily (nijak dramaticky, většinou o cca 2 hod.).
Avšak na stránkách v rezervacích, kde jsem letenky kupovala, mám stále „staré“ časy. Nepřišel mi ani žádný e-mail o tom, že by se cokoliv změnilo. Nevím tedy, co mám dělat a čím se popřípadě řídit.
Děkuji za odpověď.

GeorGo

Dobrý den, ideální by bylo, kdyby to prodejce potvrdil Wizz Airu, čili kontaktoval bych určitě je.

Karolína

Dobrý den, letíme 15.7 na Kypr, dočetla jsem se, že do země není potřeba žádný negativní test, je to pravda? Nebude ho pak po mě aerolinka chtít?
A jak je to prosím s testama až se budeme chtít z Kypru vracet? Je nutný test tam i zpátky v ČR?
Děkuji

GeorGo

Dobrý den Karolíno, cestou tam jen jejich Cyprus Flight Pass https://cyprusflightpass.gov.cy/ a cestou zpět mrkněte na cestovatelský semafor, pokud jste očkovaná, stačí zpět jen příjezdový formulář prijezdovyformular.cz

Lenka

Dobrý den, nevíte prosím, jak je to s lety na a z Ukrajiny a současnými Covid opatřeními? Přítel letí v pátek se spol. Wizzair a vrací se 23.7. Je občanem Ukrajiny s povolením k pobytu v ČR. Nikde nejsme schopni zjistit, jaká pravidla pro něj, jakožto občana Ukrajiny, platí. Všude se píše jen o cizincích přijíždějících na Ukrajinu… Musí mít pojištění nebo stačí jen test? Nebo obojí? Nebo nic? 🙂
Předem moc děkuji.

Antonin

Dobrý den, Lenko,

pro vstup na území Ukrajiny je třeba před cestou doložit negativní PCR nebo AG test (ne starší 72 hodin) nebo doklad o dokončeném očkování proti nemoci COVID-19.

Předpokládám, že vzhledem k pobytu v ČR není plátcem zdravotního pojištění na Ukrajině, a proto by si ho měl na termín cesty zařídit (ideálně na této stránce).

Lenka

Děkuji za odpověď. A jak je to tedy prosím ještě s cestou z Ukrajiny do ČR? Také stačí negativní test? Děkuji.

GeorGo

Ano, test + příjezdový formulář.

GeorGo
Barbora

Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat. Objednáváme s dětmi letenky na Sardinii. Myslíte, že si máme zarezervovat i místenky? Vyjde nás to na 8000, což je teda dost. Jde nám o to zda nám děti rozsadí. Jestli nevíte jak to chodí. Aby alespoň vždy jedno dítě sedělo s dospělým. Je něco takového stanoveného. Děkuji

Antonin

Dobrý den, Báro,

Wizz Air během online check-inu rozsazuje cestovatele napříč letadlem.

Garance sezení společně je pouze v případě zakoupeného seatingu, bohužel. Ceny v zadní části letadla ale většinou vychází na cca 6 €/os./let (to není nijak závratné).

Na druhou stranu pokud se vám nechce extra připlácet a jedná se o menší potomky, lze to nechat náhodě a posléze požádat „souseda“ o přesazení nebo doufat v ne tolik plné letadlo a následné „sesednutí si“. 🙂

Jirka

Dobrý den, v brzké době si budu kupovat letenky na září na Korfu a ještě nevím, kolik si dokoupím zavazadel. Nikde jsem na stránkách wizzair nemohl najít, zdali bude dokoupení zavazadel stát stejně při nákupu letenky (řekněme zítra) jako např. za 2 měsíce (tzn. třeba týden před odletem).
Děkuji za odpověď,
Jirka

GeorGo

Dobrý den, vždy při pořízení s letenkou je to levnější, než později.

Jirka

Yvona

máme letět 18.7. na Menorcu, chtěla jsem zakoupit zavazadlo, no na mém účtu mám napsáno tohle Informace
Vaše rezervace se změnila. Brzy vás budeme informovat e-mailem. Vraťte se brzy zpět, abyste si mohli prohlédnout změny.
Už je to napsané od rána, na e-mail mě nic nepřišlo. Snad nám nezrušili let, jelikož ubytování máme zaplacené

GeorGo

Počkal bych, pořád ještě času do odletu dost. Mrknul bych tam za dva dny znovu, jestli tam nedošlo ke změně/posunutí/zrušení letu.

Yvona

děkuji za info, no problém je, že ubytování je z velké části v hotelu už uhrazeno. Pokud wizzair zruší let, vrátí peníze za letenky?

GeorGo

Jo, pokud by aerolinka zrušila let, musí vrátit peníze. Nicméně to by snad mělo jít předělat na odlet z jiného letiště, pak by to bylo v klidu. 🙂

Halyna Deyneha

Uvedla nesprávné číslo pasu, chibi jedno číslo,do odletu zbývá 24 hod, co teď.

GeorGo

Důležité je mít správně jméno a příjmení, jestli je tam jedno číslo jinak, je to v pohodě a odletíte bez problému.

Erne

Dobrý den, během online check inu, kdy jsem si chtěl zkontrolovat správné údaje, mi aplikace Wizz Air v posledním kroku check in zrušil s tím, že tam mám přeplatek rezervace včetně této zprávy:
„Tato rezervace probíhá a vyžaduje vaši akci.
Vaše rezervace čeká na vyřízení, protože došlo k problému. Váš cestovní plán není vydán, nemůžete se odbavit online ani na letišti a vaše přeprava nebude umožněna. Co nejdříve se s námi spojte za účelem objasnění podrobností rezervace. Naše kontaktní údaje naleznete zde.“
Nevíte prosím, co s tím? Na infolince nikdo nereaguje, odlet mám zítra, tak nevím vůbec co dělat. Myslíte, že po předložení této zprávy provedou check in na letišti?
Moc děkuji za odpověď.

GeorGo

Dobrý den, jestli tam máte rezervační kód a je to uhrazené, dořešil bych na check-inu (a snažil se tedy ještě dovolat na ten jejich support, jestli by to nedokázali vyřešit). Je to nějaké divné tedy, přeplatek by aerolince vadit snad neměl. 😀

Denisa

Právě mě se to taky stalo… A nevím co s tim. Jelikož moc anglicky neumím tak bych se ani nedomluvila, kdybych jim tam zavolala :/

JitkaM.

Dobrý den, mám úplně stejný problém, ale se zpátečním letem z Varny do Prahy. Odlet zítra v 18:20 a online check in nefunguje. Podle faktur to vypadá na můj přeplatek ve prospěch Wizzair ve výši 455,- Kč. Rozhodně nehodlám doplácet za odbavení na letišti. 😕 Rezervaci dělal známý (Rakušan) že svého účtu u Wizzair, ale platba letenek proběhla z mojí karty. Jsem z toho celkem zoufalá!

Denisa

Dobrý den, wizz air nám zrušili let, nemůžu nikde dohledat jak postupovat a žádné linky nám nezvedaji telefon

GeorGo

Dobrý den, jestli jste to kupovala přes web Wizz Airu, přihlaste se tam do účtu a pak vám tam nabídnou možnosti, co s tím půjde udělat.

Kaja

Dobrý den, mohu se prosím zeptat – 1.7. odlétáme z Prahy na Kypr, nyní dělám online check-in přes aplikaci Wizz Air – vše ok, ale palubní lístky se mi zobrazují jako neplatné a je nutná další kontrola dokladů na check-in přepážce Wizz na lezišti. To bude zřejmě tím, že potřebují vidět v současné době povinný Cyprus Flight pass, že? Děkuji.

GeorGo

Dobrý den, ano přesně tak, to je možné. Udělejte si printscreen, že je další kontrola na letišti, check-in pak bude zdarma.

Kaja

Dobře, moc děkuji.

Vojta

Měl bych dotaz. Mám zpáteční letenku. Pro let na Mallorcu mám palubní lístky s čárovým kódem, ale pro zpáteční si můžu vyjet jen nějakou informaci, že „toto není palubní lístek“ ale přitom mi po Check-in píší, vytiskněte si lístek. Takže tomu moc nerozumím. Jak to potom tedy bude probíhat? Prostě se budeme muset odbavit na letišti s kontrolou…kde si naše letenky najdou podle osobních údajů?
Díky za radu, pokud tohle taky někdo řešil 🙂

GeorGo

To se občas stane, že to nejde odbavit online. Musíte se potom odbavit normoš na letišti na check-in přepážce. Když tam ukážete tohle potvrzení, že to nešlo odbavit online, bude to zdarma.

Veronika

Dobrý den, wizzair mi změnil čas odletu, souhlasím s tím, ale po přihlášení nemohu změnu potvrdit. Můžete mi prosím poradit? Dekuji

GeorGo

Dobrý den, musíte se přihlásit přímo do účtu Wizz Airu (přes který to bylo kupované), pak to půjde potvrdit.

Veronika

Děkuji za odpověď, právě přes ten účet se prihlasuji, ale v tuto chvíli není možné online odbavení ani změna sedadel pro cestující, zavazadel atd… Vidím pouze informací o změně času odletu

Antonin

Pokud se jednalo o změnu „kosmetického typu“ (á jednotky až nižší desítky minut), není třeba nic potvrzovat. 🙂 Zpráva o změně letového řádu je ze strany aerolinky čistě informativní.

Veronika

Děkuji, Ano je to jen asi o dvě hodiny. Uvádí že mám možnost let prerezervovat na správný čas, ale bohužel to nejde. Nejde udělat vůbec nic.

Antonin

Jestliže je jakákoliv aktivita „zamrzlá“, doporučuji pár hodinek počkat. Web Wizz Air v poslední době poměrně dost zlobí. Zkusil bych se do správy rezervace přihlásit později (pokud nějaká aktivita vyloženě nehoří).

V případě přetrvávajících problémů doporučuji kontaktovat helpdesk na čísle uvedeném v sekci „Kontakt“. 🙂

Veronika

Díky moc. Snad to nějak vyřeším trvá to už 3 den😊

Aneta

Dobry den,pred 9 pracovnimi dny jsem zaplatila letenky prevodem a zatim mi neprislo zadne potvrzeni a nase rezervace ma stale statut “pozastaven”..pisi,ze do 5ti dnu by poslali potvrzeni..nemohu se nikde dovolat..prosim o radu!?
Diky aneta

GeorGo

Dobrý den, zkontroloval bych si, jestli ta platba byla poslaná opravdu správně včetně všech informací, které Wizz Air chce (např. rezervační kód do v předmětu). Pak bych tam zkoušel znovu volat.

Filip

Dobrý den, dnes jsem zakoupil 4 letenky s wizzair z Pardubic do Kyjeva. Po zaplacení mi volala paní z ministerstva zahraničních věci, že pokud se budeme chtít vracet z Ukrajiny, tak budeme muset do 5-denní izloace. Letenky jsem tedy stornoval. Od wizzairu mi, ale nepřišlo žádné potvrzení storna, zkoušel jsem je kontaktovat jak telefonicky, tak i emailem, ovšem nikdo nereaguje.
Nemohl by mi prosím někdo poradit, jak v takovéto situaci se stornem pokračovat ?
Děkuji moc za pomoc a přeji všem pěkný den.

GeorGo

Dobrý den,

jestli jste letenky stornoval, počkal bych pár dní, jestli peníze vrátí na účet. Zas tak rychlí u Wizz Airu nejsou. 🙂

Andrea

Dobrý den, dnes v poledne jsem provedla platbu a asi jsem špatně žádala požadované údaje.

Antonin

Dobrý den, Andreo,

dorazily Vám e-tickety do e-mailu? 🙂 Resp. co se nepovedlo a s čím máte problém?

Veronika

Dobrý večer,
Chci se zeptat zda musí mít 3 leté dítě test. Vracíme se z Itálie a letíme do Vídně a poté odjíždíme vlastním vozem do Čr.
Děkuji Veronika

GeorGo
Artur

Dobrý den,

byl bych Vám vděčný, kdybyste mohl.
(jsem občan Kazachstánu, a mám platnou dlouhodobu vizu d/vc/99)
Prosím Vás, můžu letet z Nus-Sultanu do Budapešti a pak jet tranzitním vlakem nebo autobusem do Brna?
Podle zakonů Evropské unie, bych neměl mít žadný problém s letem do Maďarska, ale kvůli nouzevému stavu přesně nevím, co smím a co nesmím…

Pokud mám povolený vstup do Maďarska za účelem transitu do Česka, co musím mít, abych neměl žadný problém?

Děkuji Vám předem
Artur

GeorGo

Dobrý den,

ano, to by neměl být problém, musíte to ale stihnout do 24 hodin a musíte prokázat všechny jízdenky, že pojedete do Čech. Samozřejmě nezapomeňte si udělat v Kazachstánu negativní test na covid (PCR).

Jirka

Roman

Dobrý den,

Prosím vás, mám dotaz, jak to je s letenkama pro miminka když letí jedna osoba třeba z České republiky do Ukrajiny a s tou osobou letí miminko které má 7 měsíců, tak letí za zlevněnou cenu nebo za plnou cenu letenky nebo jak to je v případě s miminkem a proč?

Předem děkuji za odpověď

S pozdravem

Roman

GeorGo

Dobrý den,

platí pouze taxy (pokud letí s ČSA nebo s FlyUIA), tedy jednotky stokorun.

Antonin

Dobrý den,

doplním komentář od : pokud poletíte s Wizz Airem, platí se za infanta fixní poplatek 790 Kč/let. Vyjde-li jednosměrná letenka levněji, lze mu koupit klasickou letenku.

Libor

Mohu si doplatit zavazadla při check inu on line ? je to drazší ? A pokud zruším let já dostanu něco zpátky ?

GeorGo

Dobrý den Libore, ano, pokud budete dokupovat zavazadla později, je to dražší. Pokud letenku stornujete, často vychází poplatky záporné a nic nedostanete.

Dsgdfg

Mno leta se taky z Bratislavy primo a nemusite prestupovat. Ja se dostam v poho na cenu pod 1500. Je treba si pockat.

Anonymní

Ano, to máte pravdu, akorát v únoru se z Bratislavy zatím do Mallorcy nelétá. 🙂

Test

Mě to vyšlo 11.1. na 3186 Kč 🙁

Anonymní

Bohužel na rozdílné dny to vychází dráž, ovšem pokud si chvíli po uveřejnění našeho tarifu letenku rezervujete, dostanete se na naši uvedenou částku. 🙂

Chviličku prosím, zaletsi.cz pro Vás vyhledává tu nejlevnější letenku ;)