Ryanair – kontakt
19.11.2020

Ryanair – kontakt

Ryanair je super low-cost aerolinka s hubem v Dublinu a letenkami za pár euro po celé Evropě. Chcete se na něco aerolinky zeptat, rezervovat letenku přes call centrum nebo letenky reklamovat? U nás se dozvíte, jak kontaktovat Ryanair. Pokračujte ve čtení na téma Ryanair kontakt.

Ryanair My Booking

Zakoupit letenku společnosti Ryanair je možné přes webové stránky aerolinky, je to dokonce nejlevnější variantou. Postupujte podle našeho návodu Jak koupit letenku u Ryanairu a vyhnete se placení nesmyslných služeb a poplatků. Potřebujete po koupi letenky přidat odbavená zavazadla, vybrat sedadlo nebo vytisknout letenku? Není vždy nutné kontaktovat Ryanair, mnoho záležitostí lze řešit skrze „My Booking“. Zde je nutné se přihlásit pomocí emailové adresy a hesla, pokud máte Ryanair účet, nebo pomocí rezervačního čísla a emailové adresy, pokud Ryanair účet nemáte. Co je následně možné s rezervací provést?

Provést online check-in Potvrdit detaily letu
Vytisknout letenku Zobrazit a vytisknout itinerář
Přidat odbavená zavazadla Přidat speciální asistenci
Změnit lety Vybrat sedadlo
Změnit jména cestujících

Nezapomeňte, že mnohé z těchto služeb jsou zpoplatněny. Mrkněte se na tabulku poplatků za jednotlivé služby.

Ryanair kontakt

„My Booking“ na vaše požadavky nestačí? Pak je nutné kontaktovat Ryanair. Ryanair můžete kontaktovat telefonicky nebo skrze chat. Vždy je nutné komunikovat v anglickém jazyce, česká podpora bohužel momentálně neexistuje. Telefonní linka je v provozu od pondělí to pátku od 7:00 do 19:00, v sobotu od 10:00 do 19:00 a v neděli od 11:00 do 19:00. Pro telefonické kontaktování Ryanairu doporučujeme volat skrze Skype nebo Viber, vyhnete se tak vysokým poplatkům svého operátora za hovor do zahraničí.

📞 +44 871 500 5050

💬 Ryanair ChatBot

Pokud se rozhodnete komunikovat skrze chat, nejprve vás osloví ChatBot neboli chatovací robot. Z naší zkušenosti jsou možnosti tohoto robota velmi omezené, proto doporučujeme opakovaně požádat o spojení s lidským asistentem (stačí použít větu „I would like to talk to a human assistant“) a robot vás brzy spojí. Pokud by na váš požadavek v chatu nikdo dlouho neodpovídal, doporučujeme založit nové vlákno uzavřením chatu a jeho znovuotevřením.

Kromě výše zmíněných kontaktů na Ryanair máme také pozitivní zkušenosti s komunikací skrze sociální sítě: messenger Facebooku a Twitter (nově via speciální účet @askryanair).

Zajímá vás více o aerolince Ryanair? Přečtěte si praktické informace o Ryanairu nebo o jiné aerolince z našeho seznamu.

Jaké zkušenosti máte s kontaktováním Ryanairu vy? Podělte se o ně v komentářích.

Máš aktuálnější informace nebo chceš text doplnit?

Navrhni úpravu textu
Poslední aktualizace: 19. 10. 2022
Subscribe
Upozornit na
guest
606 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Zpětné vazby
Ukázat všechny komentáře
Chviličku prosím, zaletsi.cz pro Vás vyhledává tu nejlevnější letenku ;)