Slavný pivovar zakládá aerolinku – Corona Air!
1.4.2020

Slavný pivovar zakládá aerolinku – Corona Air!

I v těchto pro každého cestovatele těžkých časech se občas objeví dobré zprávy. Jednou z nich je bezesporu informace, že společnost Grupo de Cerveza Mexicana, jeden z největších producentů alkoholu v Mexiku, zakládá novou leteckou společnost. Vzhledem k tomu, že tato společnost s historií sahající až do roku 1925 vyrábí populární pivo Corona Extra, bude se i aerolinka jmenovat příznačně – Corona Air. Založení aerolinky oznámil včera večer na tiskové konferenci generální ředitel společnosti Miguel Ángel Felix Gallardo. Novináři pak z tohoto kontroverzního kroku okamžitě udělali zprávu dne.

Dle vyjádření společnosti navazuje založení aerolinky na několik měsíců trvající úspěšnou marketingovou kampaň. Během této kampaně se o pivu z Mexika dozvěděl celý svět. Příjmy společnosti se od začátku tohoto roku mnohonásobně zvýšily a volnou hotovost se rozhodla investovat v oblasti letectví. Konkurenční aerolinky se daly namísto boje překvapivě na ústup. Samy ze strachu před nově vzniklou leteckou společností ruší podstatnou část letů.

Letecký park

Corona Air v současné situaci výhodně získala mimo jiné legendární Boeingy 747-400 od KLM a Qantasu, o jejichž vyřazení jsme vás před několika dny informovali. Na kratších linkách potom budou provozovat starší Boeingy 757 vyřazované společností Delta. Nově vzniklá letecká společnost již také jedná o nákupu nechtěných Boeingů 737-MAX. Ty výrobce plánuje možná i z podnětu aerolinky přejmenovat na B737- Extra. K novým letadlům se však aerolinka ještě hezkých pár měsíců nedostane. Důvod je prozaický: americký prezident Donald Trump dnes na základě twitterového doporučení Andreje Babiše rozhodl, že Boeing bude dočasně místo letadel vyrábět šicí stroje. Naopak Lufthansa Group proti vzniku nové aerolinky protestuje a jejich kampaň považuje za nekalou soutěž poškozující konkurenty na trhu.

Destinace

Vzhledem k tomu, že v ceně letenky bude neomezená konzumace piva, první linky budou směřovat do států, kde se reklamní kampaň nejvíce uchytila a příjmy společnosti nejvíce vzrostly. Aerolinka zahájí lety 1.6. a mezi prvními oznámenými destinacemi jsou New York, Londýn, Madrid a Milán, kde oblíbenou reklamu virálně sdílejí nejen milovníci zlatavého moku.

Dle zákulisních informaci z Letiště Václava Havla se čeští občané přímého leteckého spojení do mexické metropole Mexico City či plážového letoviska Cancun nedočkají. Na vině je zřejmě zdejší silná pivovarnická lobby, pod jejíž tlakem byla reklama zakázána. Kampaň se zatím příliš nechytila ani v Rusku a sousedním Polsku, kde spotřebitelé nadále preferují vodku a o mexické pivo zatím nejeví větší zájem.

A jak nové aerolince fandíte vy? Vyzkoušíte ji, nebo teď radši zůstanete pár týdnů doma a vyrazíte s námi na cestu, až její popularita zase opadne? 🙂

P.S. Více informací o aerolince a jejích letech se dozvíte přímo na oficiálních stránkách společnosti.

Zapoj se do diskuze

avatar
Chviličku prosím, zaletsi.cz pro Vás vyhledává tu nejlevnější letenku ;)