Reklamace zničeného zavazadla

Nepatří téma k aerolinkám? Směřujte ho sem.
novakvit
StewardSteward
Příspěvky: 1
Registrován: úte 16. kvě 2017 19:56:23

Reklamace zničeného zavazadla

Příspěvekod novakvit » úte 16. kvě 2017 19:58:29

Dobrý den,
potřeboval bych poradit, jak postupovat při reklamaci zničeného zavazadla.

Při cestě z PRG (operováno ČSA) přes DUS do JFK (operováno Air Berlin) mi byl poškozen skořepinový kufr – na jedné z bočních stran po celé délce praskl. Okamžitě po přistání jsem o tom informoval pozemní personál, který se mnou sepsal nějaký protokol. Jelikož Air Berlin, jak jsem se dozvěděl, má pouze v Evropě smlouvu se společností Dolfi1920, nebyla zde možnost kufr touto společností vyzvednout a případně opravit, nebo vyměnit. Proto jsem si na vlastní náklady musel koupit kufr nový a chtěl reklamaci vyřešit až po příletu zpět do PRG. U přepážky ČSA mě však odkázali na e-mailový kontakt Air Berlin, na který jsem ihned odeslal potřebné údaje. Ze společnosti Air Berlin mi však nyní přišla odpověď, že poškozené zavazadlo bych měl reklamovat u ČSA, jelikož výchozí let byl operován právě ČSA.

Přehazují si zodpovědnost jak horký brambor, a já si v tuto chvíli vyčítám, že jsem za nový kufr vyhodil více než 100 $, které už asi nikdy neuvidím.
Na koho se mám s touto záležitostí obrátit?

Děkuji za každou užitečnou radu.

mikir1
StewardSteward
Příspěvky: 11
Registrován: pát 12. kvě 2017 11:17:15

Re: Reklamace zničeného zavazadla

Příspěvekod mikir1 » čtv 18. kvě 2017 20:23:25

Je to trosku podobny problem jako sveho casu byly mozna i jsou problemy s vykradanim zavazadel na charterovych letech v Praze , zlodeji jsou sehrani , orinetuji se jen na drobne predmety ktere mohou lehce prodat .nesmeji sice nic mit po kapsach pri sve praci u zavazadel ale maji nekoho kdo jim nakradene vynese ,,,

A reklamace ? po priletu do destinace vetsinou ceka delegat a je odvoz lidi na ubytovani , az pak se sepisuje treba i na druhy den posozeni ci vykradeni a uz je tezko prokazatelne zda k tomu doslo na odletovem ci priletovem letisti

V tomto pripade je podobnost v tom , ze z Prahy bylo zavazadlo vypraveno a prevzato asi az v USA a je tezko zjistitelne zda doslo k poskozeni uz v Praze nebo v Nemecku nebo v USA

S Air Berlin jsem nikdy neletel ale s doslechu na reseni problemu jsou reference spatne . pohrozil bych jim vymahanim soudni cestou ,, samozrejme totez bych udelal u CSA

Podle meho neni na zakaznikovi aby dokazoval , kde bylo zavazadlo poskozeno . bylo odevzdano vporadku v Praze a poskozene vyzvednute v USA , protokol byl ihned sepsan , asi bych zacal u CSA
Obrázek


Zpět na “Obecná diskuse o létání”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti